Swedish friday night...Or not haha...

Rödvin
+

Tacos
+
Lösviktsgodis
=
Svensk fredagskväll
Ja någon svensk fredagskväll kan jag ju inte påstå att jag har här men å andra sidan så är jag ju inte i Sverige heller! Just nu sitter jag i soffan och har ganska nyligen ätit fisken vi fick föra helgen. Det var jättegott! Fiskarna steks hela i olja och citron om mina smaklökar inte uppfattade det hela fel! Det bästa av allt var att fisken inte smakade fisk. Det värsta jag vet är när man äter en fisk och den smakar som fisken luktar. Lite svårt att förklara men ni kanske förstår lite iaf...
Hoppas ni får en mysig fredagkväll! Snart ska vi se på "The Mentalist" =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha mitt i prick!

2012-02-17 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0