Time to...

Olivlund
Lite blåsigt vid havet
Citron & Mandarinträd
Sitter just nu i soffan och tittar på "27 dresses". Har haft en helt okej dag. Jag tog en en promenad in till stan på över 1 timme. När jag nästan var framme hörde jag att någon ropade på mig (jag hör lite smådåligt när jag har ipoden på). Det visade sig vara Armanto, så vi gjorde sällskap ner till hamnen eftersom han skulle jobba. Innan jag gick till C så pratade jag en stund med Johnny, han tror fortfarande att jag ska ta med 11 tjejer hit i sommar. Dumma C att lura i honom nått sånt...haha.
Har även pratat med min lilla mamma på skype idag en snabbis. Fick se Stella då med, hon är ju för underbar! Fick även veta att min pappa och ena bror åkte på svenska rallyt idag. Roligt för de :)
Nej nu ska jag fortsätta hänga med i filmen. Jag måste ju hänga med vad de säger på engelska för det är omöjglit att förstå den grekiska textningen! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

svar:

haha precis, men de är rätt varmt på Alaska på sommrarna, det ag gillar, lite som sverige när de gäller vädret.

Samma här, bara långa, längsta är nu på 6år man är i men håller fullt med dig att älskar dom en så ska dom också låta en uppleva sina drömmar även om det innebär att man åker iväg några månader. Han får väl följa med om han skulle tycka de var jobbigt :D

Ja jag läste nån artikel om en sköterska som frågat döende vad de ångrar mest och de allra flesta hade sagt att de ångrar att de inte levde sina egna liv, upplevde dom dom drömde om. Jag vill verkligen ligga på min dödsbädd och tänka att jag är sjukt nöjd med livet som varit.

2012-02-10 @ 12:18:08
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder, längtar dit...

2012-02-11 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0