Svårt att sova...



Igår kväll tittade jag på någon skräckfilm som jag redan sett en gång tidigare. Den är inte speciellt läskig med det händer tillräckligt mycket för att jag ska hålla mig vaken. C gick och la sig och jag satt därför uppe själv sista delen. Jag tror den var slut runt 00.45 eller nått och då var jag inte ens trött... Hur som helst gick jag och la mig hos en sovande grek och låg sedan och stirrade upp i taket och lyssnade på regnet som verkligen öste ner till 03.30. Jag kunde ta mig fan inte sova! Kanske för att jag hade lite mycket i mitt huvud readan innan filmen.

Sedan vaknade jag av att C gick upp på toa och jag trodde då att klockan var typ mitt i natten för det kändes som det. Men nej, då var klockan nästan halv 8. Sen från det att han gick upp tills dess att jag gick upp låg jag bara och drömde massa konstiga saker om personer som jag inte träffat på jättelänge eller som jag inte ens har kontakt med fortfarande. Skumt...

Anyway, så fort jag gick upp och hade gått på toa så hörde Melina mig från lägenheten bredvid. Hon är själv nu på dagarna när C och hans pappa jobbar och C´s mamma är i Athen och hälsar på sin andra son. Så det blev ett jävla liv då hon gnydde och krafsade på dörren så jag fick springa ut i pyjamasen med håret åt alla håll. Så fort hon kom in la hon sig vid mig och somnade, lilla fisen...

Snart ska jag ta en promenad jag känner att det ska bli skönt!

                                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman vad jobbigt att inte kunna sova:( hoppas det blir bättre inatt. Älskar dig! Idag får du logga in på Skype, jag längtar efter att höra din röst..puss

2012-02-09 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0