Sunny sunday...

Igår satt jag upp och kollade på film efter film i hopp om att bli lite trött. Men inte blev jag det inte... Jag trodde ändå att jag skulle vara lite trött eftersom jag hade varit ute och sprungit. Vid 02.40 stängde jag iaf av tv:n för att gå och lägga mig bredvid en stensovande C. Det tog ett bra tag innan jag kunde somna. Tror att jag tittade på klockan sista gången vid 03.30...Drygt!

Idag vaknade jag 09.20 och kände mig pigg. C kom in ganska snabbt efter jag vaknat och sa hej då och sa att det är en fin dag, och efter det gick jag i princip upp. Jag började med att starta en tvättmaskin så det mesta är rent av de kläderna jag ska lämna kvar. Lite kommer jag ta med hem och tvätta, men det gör inget för jag måste ju ändå ha lite kläder hemma med.

Nu har jag precis ätit frukost och känner mig sådär lagom ångestladdad som efter varje frukost. Jag hatar frukost, det förstör hela dagen om det blir fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0