Promenad



Melina
Melina (vill helst inte vara med på bild)

Hej!
Nu har jag precis kommit tillbaka efter en liten promenad med Melina! Hon tyckte det var väldigt roligt :) Hon ligger nu på mattan och sover. Jag ska snart ta och träna lite. Har lite träningsvärk i rumpan efter gårdagen haha. Men det känns ju bara skönt att man har gjort något iaf.

Den 23 februari kommer jag hem en sväng till Sverige igen. Kommer vara hemma hela mars som det ser ut nu för att sedan åka tillbaka i månadsskiftet mars-april. Jag måste hem och fixa deklarationen och då kan jag lika gärna vara hemma ett tag istället för att flänga fram och tillbaka. Det är ju hur som helst inte så nära att åka till Stockholm härifrån... Jag längtar däremot inte efter snö och kyla med det ska blir roligt att träffa Stella och alla er andra söta människor :)

Have a nice day!
/Madde


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söt hon är Melinda:)

2012-02-07 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0