Pack the suitcase...It´s not that easy...

Man skulle kunna säga att jag har lite lätt beslutsångest när det gäller min packning. Jag ska inte åka förrän på torsdag morgon men eftersom jag känner mig själv rätt så har jag redan börjat för jag kommer hinna ändra mig minst 20 gånger innan jag är klar...

Från början var det tänkt att jag inte skulle ta med min stora väska hem utan bara den lilla. Men så disskuterade jag och Michelle fram och tillbaka och då bestämde jag mig för att ta den iaf. Så idag när jag började sortera vilka kläder jag ska lämna och vilka jag ska ha kvar insåg jag att jag får plats med allt som ska hem i den lilla väskan så det känns onödigt att ta med den stora. Och eftersom jag ska ha med mig ännu mer kläder ner så måste jag ju egentligen ha 2 väskor annars får jag köpa en här nere när jag ska åka hem nästa gång för jag kommer inte att få med mig allt annars. Suck, vilket jävla i-landsproblem. Nu får jag sluta gnälla om det. Men detta väskproblem är iaf vad jag har roat mig med hela morgonen.

Nu är planen att försöka ta mig ner till Ag. Apostoli och springa ett par varv i slingan.  Det är växlande molnlighet nu så har jag tur slipper jag få något regn på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0