Not my day...

Idag är det inte min dag känner jag. Jag har ärligt talat inte ork eller lust till någonting. Jag sitter fortfarande i tofflor, mjukisbyxor, nattlinne och har samma toffs sen jag gick och la mig igår. Melina verkar inte heller vara på världens bästa humör heller för hon har legat och sovit på min tjocktröja i soffan sen vi gick upp... Vädret är inte speciellt dåligt, det har regnat lite men nu är det mest molnligt så jag kan nog inte skylla på det heller! :P

Hade jag inte vetat att jag inte drack någonting igår så hade jag trott att jag var bakfull ärligt talat. Mitt huvud känns som efter alldeles för mycket jäger och jag fattar inte varför. Jag borde ta mig ut på en promenad och ta lite luft, men nej inte idag. Jag vägrar. Idag tänker ja bara va såhär punkt slut.




Hittade denna stenen igår på stranden. Den påminner väldigt mycket om ett plektrum och det gör att jag saknar min älskade fender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0