My f*cking nightmare...


Dessa sömnproblem börjar gå mig på nerverna! Igår var jag inte speciellt trött men inte heller jättepigg så jag började titta på en film som började kl 22.00. Det var en film med George Clooney och Jennifer Lopez. Men jag såg väl kanske bara en timme sen kröp jag ner bredvid C. Och där låg jag klarvaken och klockan gick... En halvtimme blev en timme, en timme blev 2 osv... Tror jag somnade ca 4 timmar senare, jippie! Men sen vaknar jag hela tiden. Vrider och vänder på mig, går upp på toa och kan inte somna om. Jävligt drygt är det! Om det fortsätter såhär får jag börja ta mina sömntabletter igen när jag är tillbaka i Sverige för ag känner mig konstant bakfull för att jag inte får någon bra sömn...

Nu skiner solen och det är nästan klarblå himmel så jag ska dra på mig löparkläderna och bege mig ut. Och idag behöver jag verkligen springa av mig lite för jag har för mycket i huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0