Monday morning...

Igår kväll konstaterade jag att det faktiskt bara är 3 dagar kvar för mig här tills jag åker tillbaka till Sverige ett tag. Tiden går väldigt fort trots allt. Det känns inte som att det var så länge sedan Michelle åkte hem men det är 2 vekor sedan...

Jag ser inte så jättemycket framemot min flygning. Det är tre flygningar och första avgår kl 07.00 mot Athen. Sedan flyger jag till Istanbul och sist av allt till Stockholm. Resan kommer att ta ca 10 h 30 min. Fantastiskt roligt! Men sen är jag iaf hemma.

Vi var som sagt en sväng på KLIK igår och det var trevligt. Sen när vi kom hem tittade vi på I Robot med Will Smith och jag somnade i soffan. Då kände jag att jag inte hade sovit så mycket natten innan... Sen vaknade jag av en riktig catfight utanför lägenheten. Men det är inte speciellt ovanligt men det skär i öronen iaf!

Snart ska jag försöka ta mig ut på en liten löparrunda. Men inte riktigt ännu för jag känner mig lite småseg fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0