Massa sol men inga semlor!



Nu har jag precis ätit lite fruktsallad efter en joggingrunda! Vädret är helt underbart idag! :D Efter att jag hade sprungit gick jag längs med strandkanten med fötterna i vattnet. Hur mysigt som helst. Och när jag gick där kände jag att solen verkligen värmde så jag la mig ner i sanden och solade en liten stud innan jag fortsatte hem. Hur skönt är inte det när det är den 21 februari haha!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag sätte mig ute på balkongen och läsa lite och njuta av solen! Idag är det ju fettisdagen men jag är inte i närheten av att äta en enda liten semla idag... Jag får nöja mig med att se alla som lägger upp bilder på facebook! Kanske kan det bli en semla i helgen när jag är i Sverige igen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0