Last day in Chania for a while...

Idag är det alltså min sista dag här innan jag åker hem igen! Jag har faktiskt sovit ganska så bra inatt med tanke på att jag knappt kan sova! Just nu sitter jag med en kopp te och myser med Melina i knät. Snart ska jag ta och försöka organisera min packning. Inte så jätteroligt men jag måste eftersom jag ska vara på flygplatsen runt kl 06.00 imorn...

Jag ska oxå ta och kolla upp att mina plan verkligen går som det ska. Jag ska först till Athen, sedan Istanbul och sist Stockholm och jag vill ogärna bli fast någonstans på vägen!

Nä nu är det verkligen dags att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Lil bex'

de e sådär eftersom ja e sjuk..

2012-02-22 @ 16:43:28
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0