It's a long way to the top if you wanna Rock N' Roll!

Idag har jag varit ute på en långpromenad och tagit massor med bilder. När jag började gå hade det precis slutat åska men regnet öste ner. Och där gick jag med mitt paraply och lyssnade på musik haha. Efter ett tag slutade det att regna och det blev sol och riktigt varmt och skönt! Sedan kom det moln igen och några småstänk. Riktigt obigt väder för jag fick klä av och på mig hela tiden.
Jag var ute i ca 2 1/2 timme och gick. Det var riktigt skönt! Jag gick längs med flera stränder och det slutade med att jag var i hamnen och jag åkte med C hem.
Här kommer iaf massa bilder från idag!
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vilka fina bilder på dig och alla fina naturbilder. Puss på min söta unge! Älskar dig.

2012-02-12 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0