I am not an object from the museum...



Woho, det är alltid lika skönt att springa slingan nere i Ag. Apostoli för ingen tittar på mig som jag vore tagen från ett museum! När jag springer här hemma genom Galatas och runt omkring tittar alla på mig som om jag inte vore riktigt klok. Det är en aning psykande faktiskt så det är rätt skönt att springa bland alla andra ibland. I jämförelse med den gubben som sprang med mössa, t-shirt, tights, röda badbyxor upp till hakan och barfota så ser jag faktiskt väldigt normal ut när jag springer haha!

Idag var jag ute i 75 min för det var så himla skönt när solen sken! Nästan lite sommar bortsett från när man var i skuggan och det blåste lite. Ett varv runt slingan är ca 1,1 km och jag sprang 3 varv där. Sen är det väl ca 3,5 km enkel väg hem. Så jag tror att jag sprang runt milen idag faktiskt :D Sprang iof inte hela tiden, var powerwalk emallanåt. Jag hatar dessa asfaltsbackar...Det tar lite för mycket på mitt högerknä oxå. Jag blev sparkad av en häst där för flera år sedan och ibland känner jag av det när det blir för tufft.

När jag kom hem skar jag en banan och apelsin i små bitar och åt tillsammans med lite yoghurt! Väldigt gott! Nu är jag precus nyduschad och ska nog sätta mig på balkongen och läsa lite ur min bok jag fått av mormor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0