Goodbye for now...

Nu är det inte speciellt många timmar kvar innan jag åker. Klockan ringer kl 05.00 imornbitt så det blir en lugn kväll! Idag har jag fått provat på något nytt, Tahini. Det är någon form av sesamsmör som bland annat kan vara smaksatt med kakao. Det är jättegott verkligen! Det påminner litegrann om jordnötssmör fast mycket torrare i smaken inte så krämigt. Bild på det kommer senare för jag har packat ner sladden till min mobil så jag kan inte föra över nån bild.

Det känns lite tråkigt att åka härirån för jag kommer längta tillbaka. Men det bästa är att jag kommer tillbaka! :) Nu ska jag krypa ner i soffan och se på tv en stund innan jag kryper i säng! Vi hörs kanske en snabbis imorn annars på fredag. Ska som sagt iväg på Emergenzsa imorn kväll och åker till Gotlandd fredag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0