Första inlägget!

Välkomna till min nya blogg! Jag har varit borta från bloggvärlden nu i ganska så exakt 2 år och under dessa 2 åren har det hänt massor men det är inget som jag kommer ta upp här.

Som det ser ut idag i mitt liv så har jag precis flyttat ner till min kille i Chania på Kreta. Jag ska vara här ett par veckor sen åker jag tillbaka en sväng till Sverige för att fixa med lite papper och etc som jag måste skriva på. Sen är planen att jag och min bästa vän Michelle flyttar ner hit över säsongen. Sen får vi helt enkelt se vad som blir av det hela :)

Idag ska det faktiskt vara riktigt bra väder. Knappt någon vind och upp emot +18' :) Jag har tidigare på morgonen fått bilder och film av min pappa på hur det ser ut hemma i Sverige. Och det är verkligen mycket snö! Jag är inte avundsjuk! :P

Jag ska snart ta och hoppa in i dushen för att sedan bege mig ner till hamnen för att ta en fika med Michelle som faktiskt är här och hälsar på :) Här kommer några bilder som dock inte är dagsfärska men jag lägger upp de andå :)

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!

/Madde


Utiskt från ena balkoneng



Palmer, INTE snö ;)



I bakgrunden ser man de snöklädda bergstopparna :)



Dessa växer överallt! Mums!


Kommentarer
Postat av: Erik

Jaha då räcker det inte att bevaka fb... Tur man har en ajfön...

2012-02-03 @ 16:47:37
Postat av: Mamma

Vilken fin blogg gumman, puss puss mamma.(skriver på min nya iPhone för första gången;)

2012-02-03 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0