Fisketur

Dagen började med att klockan ringde kl 06.00 för vi skulle ta en sväng med båten ut och fiska :) Kl 06.20 fick jag ett sms av Michelle att hon hade feber så därför kunde inte hon och Mario komma. Så det blev bara jag och Costas!

Anyway, vädret var riktigt skönt och jag satt och njöt! När jag blundade och lyssnade på vågorna som skvalpade mot båten och solen som verkligen värmde i ansiktet kändes det som svensk sommar. Helt knasigt men sant! Det vr dock ingen fisklycka idag. Tydligen så "sover" fiskarna när det blåser från söder här. Hur knasigt det än verkar så stämde det ganska bra. För min del gjorde det inget för det var väldigt skönt andå!

Nu sitter jag i shoppen och har precis ätit någon blandning av pizza/paj. Det var gott iaf! Jag lägger upp bilder ikväll från morgonen :)

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0