Drömmar


Stella

Inatt drömde jag om min älskade lilla Stella, jag saknar henne ännu mer idag eftersom det kändes som att jag var med henne i drömmen. Jag konstaterade även när jag vaknade att jag nu har börjat drömma på engelska med inslag av några enstaka grekiska ord. Jag har varit här i snart 3 veckor nu så jag kan bara föreställa mig hur det kommer vara i slutet av sommaren.

Idag är det inte så fantastiskt roligt väder. Det är växlande molnlighet med inslag av regn och ca 13 plusgrader. Jag har iaf varit ute och sprungit en runda imorse och knappt 5 minuter efter att jag kom innanför dörren började det att ösregna. Så jag hade lite tur iaf!

Nu ska jag och Melina gosa ner oss under filten i soffan och se på en film!

/Madde


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina Stella <3

2012-02-08 @ 15:25:52
Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir :)

Du måste ha en stark lillebror som fortsätter kämpa, sånna som han förtjänar extra eloge :) ju fler som visar att dom är individer trots diagnoser ju bättre :)

2012-02-08 @ 17:34:43
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0