Det regnar, regnar och regnar....



Vi har precis ätit kladdkaka och sett Scary Movie 4. Idag har jag faktiskt gjort några delar av gamla högskoleprov. Jag har lite småpanik för att jag inte vet vad jag vill göra i framtiden. Jag ska hur som helst göra några högskoleprov. Sen om det blir till att söka till polis eller veterinär det vet jag inte. Vet inte heller om jag ska satsa på hästarna. Flyinge??? Jag har lite tappat suget sen min älskade fyrbenta vän gick bort för lite mer än 1 år sedan. Jag vill satsa men har ingen som känner för att kämpa med. Alla som stått mig varmt om hjärtat har jag inte längre kvar. Har lite funderingar på Tyskland men ja vet inte. Det är mycket jag inte vet just nu. Jag känner mig väldigt kluven. Just nu skulle jag vilja borra ner mitt ansikte i Stellas mysiga päls <3 Men hon är lite långt bort just nu...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag undrar om jag någonsin kommer komma till ro och slå mig ner någonstans för evigt. Okej, för evigt är länge men åtminstånde känna mig hemma nog att stanna kvar och skapa en framtid. Jag vill så mycket att jag kan göra en lista lång som ett barns önskelista. Men just nu har jag ingen aning vad jag vill plugga, jobba med eller i ens i vilket land jag vill bo! Mycket i huvudet som ni kanske märker...

Ska man gå efter vad hjärtat eller hjärnan säger?

                                                                                                                                                      /Madde


Kommentarer
Postat av: morningtwinkle

najs blog :)

2012-02-08 @ 20:56:45
URL: http://morningtwinkle.blog.com
Postat av: Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

Svar:

ja det har du rätt i, att vara en förebild ar ju sina positiva egenskaper :)

Hon är 24, så 4 år yngre än mig. Hur mycket skiljer de mellan er?

2012-02-08 @ 23:23:01
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar:

Okej, nästan lika är då :)

2012-02-09 @ 10:31:59
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0