Busy day...

Idag har dagen rullat på från morgon till kväll! Jag började med att gå upp kl 03.25 och göra mig klar för att köra till Slagsta för att börja jobba. Kl 04.00 satte jag mig i bilen och började köra, tack och lov att det inte var halt! Kl 05.00 började jag och Michelle att lasta lastbilen med bröd och sedan körde vi runt till de olika butikerna fram tills kl var ca 13.00. Då åkte vi hem till hennes pappa för att ge hästarna och oss själva lite lunch. Sedan blev det en powernap innan vi bytte om till stallkläder. Jag red ut på Gunde och Michelle red på Myran. Det var jättemysigt!

Nu har jag precis ätit lite middag och ska snart ta och hoppa in i dushen. Familjen ankommer kl 20.00 till Nynäshamn så de är väl hemma strax efter 21.00 skulle jag tro. Jag kommer nog kunna somna ganska så snabbt ikväll iaf och det är skönt! Imorn är det jobb igen och sedan ska jag upp till Skaft och rida lilla Stella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0