Bad update...

Nu sitter jag i soffan i våran stuga på Gotland. Jag har varit väldigt dåligt på att uppdatera här pga att jag inte har haft tid. Det har gått i ett sen jag kom hem igår. Men jag tänkte iaf göra en liten sammanfattning!

Igår flög jag hem ifrån Chania. Alla flygningar gick bra men det var väldigt segt och jag hade fruktansvärt ont i rumpan av allt sittande. Och när jag äntligen satte mig i bilen för att åka ifrån Arlanda hamnade jag och min bror i köer så det tog en jävla tid att ta sig hem!

Jag hem vid runt 19-tiden och då åt jag lite räkor och vitksbröd med min familj. Det var trevligt att träffa de igen! Och min älskade lilla Stella <3 Efter middagen kastade jag mig in i duschen för jag skulle ju som jag sagt tidigare iväg på Emergenza och se Am Byth med min kusin.

Jag kan säga att det var riktigt jävla isgata när jag skulle köra in till stan och möta upp Mattias. När jag kom nerför en backe mot en bro så släppte fästet totalt och jag gled ver i den andra filen och hann precis få stopp på bilen innan jag hamnade i snödiktet! Tur kan man säga!

Det blir ett sånt himla långt inlägg om jag ska berätta omm Emergenza oxå så jag gör ett nytt som bara handlar om Am Byth! :)

Nu ska jag snart äta middag iaf och sedan sova för jag har bara sovit 6 timmar toalt de 2 senaste dygnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0