Back in Stockholm!

Igår blev det inte så mycket gjort på bloggen. Det är svårt att hinna med när man är ute och reser och speciellt när man åker färja mitt ute på havet och inte har någon mottagning alls! Jag kom som sagt tillbaka till Stockholm igår kväll. Min snälla morfar kom och hämtade mig i Nynäshamn och körde hem mig :)

Imorse kom Jeanette och hämtde mig vid nio och då åkte vi och kopplade släp och sedan åkte vi upp till Skaft för att hämta Felix! Det är så himla halt på utebanan så vi hade bestämt att vi skulle åka till Fågelbro istället för att låna ridhuset. Vi fick även med oss Sanna som brukar hoppa Felix :)

Allt gick iaf bra med ridningen och precis när vi var klara i stallet och skulle åka hem ringde Michelle och undrade om jag kunde jobba onsdag, torsdag o fredag denna vecka. Och det tackade jag såklart ja till :) Så nu blir det lite jobb oxå :)

Det är himla soligt och fint vårväder ute så jag ska strax ta och gå ut på en promenad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0