At the dead-end I begin...


Ingen aborre här inte...


Hundarna njuter av solen, 20 grader varmt

Idag var det som sagt en fisketur på morgonschemat. Klockan ringde kl 06.00 och det var ganska så kallt och rått ute. Hur som helst gjorde vi oss klara för att åka till hamnen för att sedan åka ut. När vi kom fram till båten var det redan små vågor vid bryggan, då insåg jag ganska snabbt att C skulle bli sjösjuk! Men vi bestämde oss för att åka ut ändå och vi fick med oss en vän till C som brukar hjälpa honom med det motoriska delarna.

Denna gång hade vi lite bättre fiskelycka! Vi åkte ganska långt ut på havet och jag kan faktiskt förstå att C blev sjösjuk för det var väldigt höga vågor. Vi andra kände inte av någon sjösjuka och behövde därför inte kräkas...Haha...

Vid tiotiden begav vi oss tillbaka och då var det riktigt skönt ute. När man var i solen var det 20 grader :) Stackars C hade det jobbigt ett bra tag efter och tyckte att allting gungade. Jag kände faktiskt ingenting förrän jag satte mig ner. Då kände till och med jag att det gungade så jag, det var vågor.

När vi väl kom hem somnade jag på soffan framför vänner och blev väckt när "The Big Bang Theory" började. Det är min absoluta favoritserie! Nu sitter jag med en kopp te i väntan på att att klockan blir 21.00 så vi kan se film. Kommer dock inte ihåg namnet på filmen men det var en komedi.

Ha en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars Costas, men vilka fina fiskar ni fick;)

2012-02-12 @ 08:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0