After the rain comes sunshine...

Imorse var en det en av de där "dra täcket över huvudet" dagarna. Regnet piskade ner mot asfalten och jag har sovit oroligt hela natten. Tror till och med att jag pratat eller åtminstånde gjort ljud ifrån mig inatt. Har något svagt minne av att C väckte mig. Men jag har iof ingen aning för jag har till och med drömt i min dröm att jag drömde inatt. Ja ni förstår ju hur förvirrad jag kände mig när jag vaknade...

Det var sådär lagom roligt att gå in på toaletten och se håret stå åt alla håll, lite smått röd och svullen om ögonen och en aning huvudvärk. Jag kände mig som tagen ur en skräckfilm. Men gjorde jag iaf iordning mitt te och startade datorn. Och jag kan inte mer än att säga tack till alla fina och underbara människor <3. Jag kan säga att igår fick jag ett nytt besöksrekord på min blogg iaf. Och så många fina kommentarer på både bloggen och facebook. Ni är helt enkelt fantastiska<3

Nu har till och med solen tittat fram, men vi får väl se hur länge det håller i sig. Det är ju som jag sagt tidigare extrema väderomslag här...Om exat en vecka är jag påväg hem till Sverige igen. Det är lite blandade känslor men jag tror att det kommer bli bra. Jag kommer sakna C otroligt mycket men jag kommer ju tillbaka iaf.

Nu ska jag försöka fixa till det här håret och ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0