Glass i solen!

Godmorgon!
Igår hade jag både huvudvärk och tandvärk pga min visdomstand som håller på och bråkar så jag somnade på soffan och det blev därför inte några bilder igår. Men de kommer i detta inlägget :)

Gårdagen var en riktigt bra dag, det var varm och soligt hela dagen. Jag och Michelle åt till och med glass i solen. Det kändes lite roligt när vi satt där på en bänk i våra skinnjackor och njöt av glassen och vi konstaterade att det bara var den 3 februari ;) Men jag klagar inte!

Jag träffade även ett par svenska tjejer i butiken igår (för er som inte vet har Costs en t-shirt butik med roliga tryck http://www.facebook.com/#!/pages/Printing-Mania/332376786782851 ). De var där för att köpa 2 stycken. De kom ifrån Jönköping och hade varit här i 3 veckor och ska stann under säsongen för att jobba. Det var roligt att träffa några från Sverige som var i min ålder. Vi får se om jag träffar de igen,de sa att de skulle komma förbi iaf :)

Idag är det ännu bättre väder än igår. De säger att det ska bli 19+ i skuggen idag mitt på dagen. Jag har precis lyckats få igång tvättmaskinen nu efter mycket om och men. Det var inte helt lätt med massa knappar som man inte fattar. Vi får väl se om tvätten blir ren haha. Jag tror dock inte det hade varit till någon hjälp om jag hade haft en manual iaf, allt står ju ändå bara med massa krumelurer hit och dit. Grekiska är svårt, väldigt svårt!

Nu ska jag ta och dricka lite te och duscha och vänta på den förbannande tvättmaskinen. Sen tar jag nog en promenad till stan, det är 6km :) Man behöver ju röra lite på sig oxå inte bara äta glass i solen ;)

Vad ska ni göra idag?
/Madde





Michelle


Glass





Ingen is här inte!

Hamnen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt med glass i solen:) här hemma är det -11 och snöar. Marcus kör snöslunga, själv ligger jag i sängen med tre söta "affar". Ha en bra dag. Puss

2012-02-04 @ 10:13:55
Postat av: Anonym

Hej Madde Vad roligt att kunna följa ditt liv i Chania! Vackra bilder och vilken härlig båtutflykt! Kramar mormor och morfar

2012-02-06 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0