Valpsnack så öronen blöder!

Snart tror jag allvarligt talat att mina öron börjar blöda av allt valpsnack. Costas gör mig tokig :P Han vill ha en schäfervalp och söker på olika sidor/tidningar efter annonser och hela tiden ställer hundra miljoner frågor till mig. Sen helt plötsligt ska han inte ha en valp för att det är för mycket jobb. Sen tio minuter senare har han ändrat sig. Ni kan ju tänka er att lyssna på detta dag ut och dag in :P PLUS att jag hela tiden ska titta på bilder och han vill höra min åskikt i om jag tycker han ska ha en valp eller inte :P Det kan ju inte direkt jag avgöra eftersom det inte är jag som kommer vara här och ta hand om den... Ikväll ska han iaf ringa en kille som har valpar och dessutom en tik som han vill ha. Så vi får väl se vad som händer. Men de valparna finns just nu i norra Grekland så det är lååååångt bort. Men tydligen så levererar han valparna runt i hela Grekland så det ska gå att få hit den. Jaja det brukar vara mycket snack och liten verkstad på den lilla greken så vi får väl se om det blir nån valp! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0