Tomt på turister

Idag blev det stranden på morgonen igen :D Förmodligen sista dagen dock om väderprognoserna stämmer. För det ska bara vara molnligt fram tills jag åker till Aten, så det suger ju lite... Men men jag får försöka hitta på nått annat på morgonen,  blir förmodligen en morgonpromenad istället :)
 
Idag är det inga turister alls... Det har varit lugnt hela dagen och vi har inte haft en enda kund sen jag kom för snart 2 timmar sen. Kanske har det oxå sätt väderprognosen och ligger och solar på beachen?
 
Ikväll KANSKE vi får en liten valp... Costas hade ringt på en annons här i Chania som las ut igår. Och om den ena kunden inte vill ta valpen så komm den redan ikvälll! Men jag tror nog inte det blir så... HUr kan man säga nej till en 40 dagar gammal valp?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0