Klona sig, ja tack!

Godmorgon!
Idag känner jag mig bättre med illamåendet men däremot känner jag mig lite instabil mentalt. Har inte tränat någonting sen jag kom ner hit igen och det börjar ge mig en ordentlig stress... Har gått några småpromenader när vi hade Odin här men annars ingenting :O Och det är inte riktigt det optimala för mig... Men jag har liksom varit i butiken från tio på morgonen och sen kommit hem vid ett på natten. Vart finns det liksom tid till att göra något annat? Nej, Kreta livet är inget liv för mig under en längre period... Jag vill ha mina pållar och mina hundar annars går det inte!
 
Från och med måndag tror jag iaf att jag kommer börja med att gå ner till stranden ett par timmar och komma lite senare till jobbet. Det är ändå inte så mycket att göra nu så dagarna känns bara jättelånga. Men samtidigt vill jag ju vara här nere för jag vill umgås med Costas. Så det är en lite dum situation kan man säga -_-... Sen ser jag även framemot att komma hem och ta tag i allt hemma. Med hästarna och hundarna etc. Så om någon kommer på ett sätt att klona sig på så är jag gärna förste kvinna att testa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0