I Can Feel The Wind Of Change....And I Like It!

Sitter och sufar runt lite på olika hemsidor/bloggar i brist på annat. Och jag måste säga att jag verkligen är sjukt taggad inför den kommande hösten. För den här hösten ska jag verkligen ta tag i mitt liv och styra upp det. Det kommer bli en lång väg men jag har en bra magkänsla, det kommer gå bra! Jag har en hel lista med förändringar under hösten.
 
1. För första gången på 3 år ska jag stanna i Stockholm på OBESTÄMD framtid. Jag ska INTE hålla på och flytta runt i hela Sverige/Europa. Jag ska vara 08:a,  End Of Story!
 
2. Jag ska ta tag i mig själv och sluta göra mig själv illa. Jag kan inte leva med daglig panikångest över mat och träning. Jag kan inte leva med att hata mig själv, jag måste tycka om mig själv. Så den 9 oktober är det dags att besöka SCÄ igen. Det känns tufft för just i dagsläget känns det som ett nederlag, 3 steg bakåt. Men jag vet innerst inne att det bara kommer göra mig starkare och i slutändan få mig att må bättre.Jag lever för mina djur och när jag inte har de är det för tufft. Jag kommer alltid att ha djur men det är dags att jag börjar leva för mig själv och inte någon annan. Det är 10 år sen mina ätstörningar började och det är inget alternativ att få diagnosen anorexi igen. Been -There -Done -That. 
 
3. Jag ska börja hålla träningar upp på Skaft för både barn och vuxna och jag ser extremt mycket fram emot det. Ska bli roligt att börja ha träningar igen, hade ju det nere i Hässleholm. Tycker det är fantastikst kul att hjälpa andra människor att utvecklas inom någonting som jag själv brinner för av hela mitt hjärta.
 
4. Jag kommer att ta med mig en fantastiskt fin schäfer hund härifrån Grekland med mig hem. Han har inte haft det så lätt sina första 2 år i livet och han ska nu få en ny chans i livet och jag ska verkligen lägga ner hela min själ på att göra en ny trygg, glad och lugn hund av honom. Och jag hoppas att Stella accepterar läget och hjälper mig!
 
5. Jag ska börja plugga grekiska på distans. Ska bli fruktansvärt roligt att ta vara alla mina kunskaper jag har fått här nere och utveckla de ännu mera.
 
Detta är bara lite av vad jag kommer ha för mig denna höst! Många förändringar som jag hoppas i slutändan bara kommer att vara positiva. Hur som helst känner jag mig motiverad och jag ser framemot att ta tag i allt när jag kommer hem!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så stolt över dig gumman! Kämpa på, du kommer att vinna ! För ingenting är omöjligt ;))) älskar dig så. Din mamma.

2012-08-28 @ 15:27:23
Postat av: Felicia

Vad kul att du kommer hem! Vi måste dra ihop nåt och ses allihop! Vad du är stark som söker hjälp, hoppas du får hjälp att komma på bättre tankar.
Kram!

Svar: Ja det ska bli roligt att komma hem, mycket att fixa bara :) Vore jätteroligt att ses! Bara jag som inte kommer ha nån bebbe med mig bara ^^ Ja det är dags nu... Kreta har varit en positiv upplevelse men samtidigt tagit knäcken på mig så jag behöver hjälp.. Kramar!
Madde

2012-08-28 @ 16:46:48
URL: http://bebispag.blogspot.com
Postat av: Felicia

Haha Elias är inte så mycket bebbe längre, snarare galen apa så du behöver inte känna dig utanför. ;) Jag förstår det!Du får berätta allt/det du vill när vi ses!! Kram

Svar: haha nee men du har ju en unge iaf :) jag kommer varken ha kille eller barn :P Ja men vi måste absolut se till att styra upp en träff :) Kram
Madde

2012-08-28 @ 17:47:40
URL: http://bebispag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0