Hakuna- Patata

Idag vaknade jag första gången vid halv nio sen somnade jag om och vi vaknade vid halv tolv. Skönt att sova ut lite grann... Vid ett-tiden åkte Costas till jobbet och jag till stranden. Jag hann inte ligga där speciellt länge innan Mario hittade mig av en ren slump. Tydligen så hade jag gått till samma ställe som han alltid brukar ligga på utan att jag visste om det :P Så det var trevligt med lite sällskap :D
 
Vi badade väldigt mycket för det är verkligen perfekt temperatur i havet nu. Det måste nästan vara närmare 30 nu alltså för man blir aldrig kall. Jag blev till och med som ett russin om fingrar och tår ;) Sen när vi låg och solade kom "Hakuna- Matata" försäljaren förbi ( det är alltså en svart man som säljer flätade armband och när han sätter på det ska man önska sig något). Och Mario upprepar skämtsamt efteråt "Hakuna-Patata" vilket inte gick hem :P Som tur var ser han Mario där varje dag så han hajade att han skämtade. Hur som helst fick jag iaf ett blått armband och jag väl vänta och se om min önskan slår in!
 
Nu har jag precis ätit lite middag. Har varit i butiken en timme ungefär. Blev lite försenad påvägen ner från bussen för jag höll på att svimma... Kände när jag satt på bussen hur det började krampa i magen och jag började svettas. Och som en brev på posten började det snurra och tjuta i öronen när jag reste mig upp. Som tur var hade jag massa människor omkring mig som hjälpte mig ner på golvet så jag slapp svimma och slå i huvudet. Förbaskade magkatarr.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0