Usch, fy och blä...

Idag känns det som en riktigt skitdag! Har inte sovit överdrivet bra inatt, vaknade med extrem mensvärk som vägrar släppa. Känner mig mer eller mindre som en uppblåst spärrballong fylld med vätska. Det är fantastiskt att vara kvinna ibland... Eller inte! Hur som helst lyckades jag ta mig runt löparrundan med Michelle iaf men det var ungefär det jag orkade. Sen åt vi frukost och vi är väl ungefär på samma nivå idag bortsett från att hon inte har mensvärk. Men det känns helt enkelt bara som en helt värdelös dag. Tack och lov att det är bra väder iaf. Men det är sjukt tråkigt på söndagar för det är som att alla går i ide och allting är stängt. Det enda folk gör på söndagar är att de sitter och fikar med sin kaffe.

Jag funderar på att gå hem alldeles snart för jag orkar inte sitta hela dagen och inte gör någonting. Det tar ändå lite tid att gå hem och sen skulle jag behöva tvätta lite så jag har lite att pyssla med hemma iaf. Men vi får väl se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman då, inte roligt. Om 19 dagar kommer vi till dig. Då blir du så glad;))) det blir iallafall jag. Längtar sååå mycket! Puss puss

2012-04-22 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0