Uppätet bankomatkort- CHECK!

Det har varit lite dålig uppdatering nu men igår kväll när jag skulle skriva ett inlägg så kom jag inte in på internet som jag skulle så det blev inget skrivet. Hur som helst var det inte så jättemycket roligt som hände igår. Vi skulle gå och handla lite mat men när vi tog ut pengar så slukade bankomaten hennes kort. Så vi fick gå hem och ringa till hennes bank i Sverige för att spärra kortet och sedan beställa ett nytt. Så mina föräldrar får ta med sig det när det kommer den 11 maj. Det kändes lite lätt surt när detta hände så vi gick ner till hamnen istället och provade fryst youghurt istället. Det är som mjukglass i konsistensen men smakar inte lika sött. Sen får man välja hur många toppingar man vill ha på och det är alltifrån frukt till nutella och nötter. Jag tog en med jordgubbar, hackade hasselnötter, nutella och musli. Riktigt gott och lite nyttigare alternativ till glass beroende på vad man har på.

Idag har vi än så länge sprungit och handlat mat. VI har i princip gått/sprungit i 3 timmar idag :P Så efter lunchen unnande vi oss lite mörk choklad vi köpt. Det är 72% kakao i de och tre olika smaker. Den första är med hallon, den andra med apelsin och tranbär och den tredje med blåbär och mandlar. Riktigt goda alla tre! Nu har jag precis kommit till butiken och det är varmt! Det är verkligen riktigt varmt idag! Jag tror inte jag kan föreställa mig hur varmt det kommer vara i mitten av sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0