Träningsvärk...

Vaknade imorse med en fantastisk träningsvärk i överkroppen, förbaskade armhävningar säger jag bara :P Men det känns ju skönt att man gjort lite nytta iaf! Vid halv tio blev jag avsläppt hemma hos Michelle och Mario och då bytte om och sedan sprang vi samma runda som igår och körde lite syrka igen. Det är himla skönt att få in lite rutiner här nere så man lite snabbare kommer in i en vardag och inser att det faktiskt inte är en semestervecka man är på! Utan att man faktiskt ska bo här nere!

Efter att vi tränat satt vi ute på balkongen och åt grekisk yoghurt med valnötter och honung. Riktigt, riktigt gott! Och självklart en kopp te till! Vi försökte även läsa lite på innehållsförteckningen på yoghurten, för Michelle är laktosintolerant men kan trots detta äta denna yoghurt. Det är väldigt konstigt. Det är 2% fett i den och den innehåller 65 kcal/100g så trots att den är så fet (för den är som grekiskt yoghurt hemme som är 10% fett i) så är det knappt något fett i den. Men det verkar som att det är lite gelatin i som gör den så fast istället för högre fetthalt. Sen måste de på något sätt ha mindre mjölkprotein i den för annars hade hon inte kunnat äta den. Konstigt värre men den är iaf supergod! Typiskt att den inte finns i Sverige... Det är mycket man kommer att sakna härifrån.

Just nu är jag i C´s butik och har fått en liten snabb genomgång av vad jag behöver lära mig inför säsongen. DEt ska nog gå tror jag :) Vid två ska jag möta upp Michelle så ska vi äta lunch och sen ska vi fixa våra grekiska kontant kort och försöka att få tag på ett par flip flop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0