Träningsvärk :P

Aj, aj, aj vilken träningsvärk jag kommer att ha imorn... Gårdagens språngmarsch i motvind har tagit en del och efter dagens styrkepass känns det som att mina lår och min rumpa inte kommer vilja gå upp ur sängen imorn :P haha men det känns ju skönt att ha gjort något :)

Igår hyrde jag och Michelle en film som hette Crazy, Stupid Love. Den var faktiskt bra och rolig, lite väl rörig i slutet men vi vr nöjda med den iaf :) Vid fem-tiden ringde C ch frågade om han skulle hämta upp mig flr han skulle stänga pga skitvädret. Så jag åkte med hem  och hemma fortsatte slappandet. Det var verkligen inte väder för att befinna sig utomhus igår. Så vi tittade på film och åt middag. Jag började även titta på Welcome to Sweden som är en gammal serie med Verne Troyer och Richard Kiel (2 hollywoodkändisar) som kommer till Sverige för att få uppleva typiska "Svenska" traditioner/mat/saker etc.  Det var väldigt roligt :P

Nu har jag precis kommit till butiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0