Största chokladkakan i mitt liv!

Igår gick jag och Michelle till ett café för att ta en fika. Så vi bestämde oss för att ta en kopp te och en bit chokladkaka med glass. Hade vi däremot vetat att vi skulle få in världens största bit chokladkaka så hade vi bara tagit en! Herregud säger jag bara! Jag har aldrig sett en så stor bit chokladkaka! När vi såg servitören komma med dem började vi skratta och låg mer eller mindre bubbelvikta över bordet, de var ju helt gigantiska! :P Bakom oss satt ett gäng killar och de började oxå skratta när de såg våran reaktion. Man kan ju säga att vi fick mycket chokladkaka för 55kr iaf...Herregud!
Efter den fikan kände vi oss sådär lagom illamående så vi bestämde oss för att gå hem till mig och hämta några filmer för att sen gå tillbaka till Michelle. Det resulterade i en rask promenad på totalt 2 h och 20 min och vi gick en bra bit längre än 1 mil. Så den där chokladkakan hade vi väl förtjänat då iaf haha.
Nu sitter jag och äter frukost och håller på och tvättar en maskin tvätt. Ska städa lite här idag innan jag går hemifrån. Därför bestämde vi att vi inte skulle springa på morgonen. Det blir nog en promenad lite senare istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0