Stackars, stackars lilla vovve....

Djungelns drottning säger jag bara... Jag och Michelle satt och tittade på det senaste avsnittet på kanal5play och skrattade för fulla muggar. Jag fattar inte hur de kan vara så jävla blåsta allvarligt talat! Det är så dåligt program så det blir beroendeframkallande ändå.l På nått vis är det underhållande att se de kämpa sig igenom djungellivet!
Just nu sitter jag med en kopp te och ser på film. Påvägen hem låg det en påkörd liten hund på vägen... Hans rygg var helt mos och det låg blod och skit överallt.... Stackars, stackars liten! Jag mår så himla dåligt när jag ser sånt där! Jag blir spyfärdig verkligen... Så just nu försöker jag bara bli av med den bilden från näthinnan. Och riktigt trött är jag oxå! Blir nog till att sova snart för imorn är det stranden som gäller. Det ska bli 30 grader varmt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men fy så hemskt. Stackars den lilla hunden😥

2012-04-20 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0