Red Bull + Red Bull

Lördagens utgång resulterade i en väldigt rolig kväll med Michelle, Mario och Robert. Det blev dock lite för mycket Red Bull vodka för både mig och Michelle så Mario var måttligt road när han försökte gå hem med oss på morgonen.  Det finns en anledning till varför jag kallas för Red Bull här nere och det är ju som man hör på namnet, det är ganska mycket energi i mig. Och ekvationen Red Bull + Red Bull = Helt galet! Så mycket kan jag konstatera. Roligt var det iaf :)
Just nu sitter jag och kliar mig som en jävla galning jag vet inte hur många stora myggbett jag har fått inatt! Helt galet! Och inte har jag fått med mig min salubrin heller. Dagens mission blir att köpa nya snäckor till min Ipod för den högra är trasig! PANIK! Okej jag erkänner.... Jag ÄR musikberoende.... Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0