Privatlektion!

Gårdagen var väldigt, väldigt blåsig så det blev en lunch med Helle istället för stranden. Hade vi legat där hade vi garanterat fått färg för solen täcktes inte av ett enda moln på himlen, men vi hade däremot fått det lite väl kallt. Men men det kommer fler strand-dagar om man säger så!
Igår eftermiddag fick jag även sällskap av en liten tjej som heter Stella (precis som min lilla vovve, och hon var lika söt som min Stella). Hur som helst så jobbar hennes ena moster i butiken mittemot oss och hon går i en amerikansk-grekisk skola så hon pratar väldigt bra engelska. Hon är även väldigt hästintresserad så vi pratade länge och väl om hästar, haha. Sen lärde hon mig lite grekiska ord (som jag garanterat glömt bort idag...) men förhoppningsvis kanske jag känner igen de lite mer iaf!
Nu ska jag ta på mig kläder så jag kan gå ut och springa en runda innan det blir frukost! Det blåser rätt så mycket idag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0