Mysmiddag med familjen...



Nu har jag precis avslutat en jättemysig middag med min familj och min morfar! Vi har ätit grillad fläskfilé med en jättegod avokado och bulgursallad till. Till efterrätt gjorde jag denna frukttårta. Den består av marängbotten, vaniljgrädde, hallon/limefyllning och så är den toppad med kokos och frukt! Den var riktigt, riktigt god!

Jag är nästan helt klar med min packning nu men samtidigt känner man lite lätt panik över att man ska missa ta med sig något. Det har ju varit lite rörigt de senaste dagarna med allting som ska fixas. Men förhoppningsvis missar jag ingenting viktigt så jag kan köpa det där nere isf!

Imornbitt ska jag åka 03.45 hemifrån så det blir inget mer bloggande förrän jag är på plats på Kreta imorn. Planet landar 11.45 och då kommer Mario och hämtar oss på flygplatsen! Det är heeeeeeeeeeeeelt sjukt att jag ska vara borta så länge! :P

Ha det bra så hörs vi från Kreta senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0