Mindre än 48 timmar kvar!

Nu börjar resfebern ta vid på riktigt! Snart är vi faktiskt på Kreta och inte i Sverige längre, helt galet! Varmt och skönt istället för det här gråa tråkiga vädret. Det känns verkligen som att vi åker i rätt tid :)

Idag har jag ridit Donne en sista gång innan jag åker. Det gick jättebra och jag kommer sakna den lila sötnosen jättemycket <3

Jag har även gjort ljusa slingor i håret idag och jag tror att det blev ganska bra faktiskt. Har cok ingen bild på den ännu. Men det behövs några förgningar eller slingor till för att få bort den lilla färgskiftningen som är kvar. Men förhoppnmingsvis blir det lite blekt av solen nu oxå :)

Nu ska jag sätta mig på träningscykeln en liten sväng. Hade tänk springa en runda idag med men vädret är inte så jättekul så jag stannar inomhus och tränar istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0