Mardrömmar...

Inatt hade jag en mardröm igen. Den här gången väckte jag både mig själv och C av att jag skrek "Hjälp" väldigt högt. I Drömmen så blev jag iaf våldtagen av en polis och ingen brydde sig eftersom att han var polis. Hur sjukt som helst. Jag fattar inte var alla sjuka drömmar kommer ifrån... :/
Idag är det iaf jättevarmt ute redan nu. Det förväntas bli upp till nästan 30 grader varmt under eftermiddagen. Riktig sommar med andra ord :) Just nu håller jag på och tvättar en maskin tvätt och jag tror faktiskt att det är dags att jag stoppar i lite färg i håret för det är ganska så mycket utväxt nu. Jag är dock lite nervös för resultatet men jag håller tummarna att det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men usch vilken mardröm! Stackars dig ❤

2012-04-20 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0