Lite solbränd...

Igår var det som sagt stranden som gällde. Det blåste lite väl mycket dock men jag fick färg och lyckades även bränna axlarna. C tycker jag ser ut som en hummer... Skadeglädje på hög nivå när jag kontrade med att han är som en snögubbe, med andra ord vit ^^

Idag är det fortsatt blåsigt men det är varmt iaf så det känns som att sommaren är påväg iaf! Jag har precis kommit till butiken nu efter morgonens joggintur med Michelle. Jag hade lite träningsvärk idag fortfarande men det är skönt när man är två som springer och peppar varann.

Igår blekte jag även håret. Jag var en aning nervös för resultatet för det var ju fortfarande i lite olika nyanser. Men efter att ha stoppat i färgen först i hårbotten, sen på den förra färgade utväxten, topparna och sist av allt mitten av håret. Resultatet blev iaf bra det ser väldigt fräscht ut och det börjar bli mer jämnblont och det lite mer orangainslagen börjar försvinna. Jag ska ta en bild och lägga upp så ni får se :) Bilder från igår ska jag även lägga upp ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0