Jobberbjudande från Spanien...

Jag öppnade precis min mail och såg att jag hade fått ett mail från en kille som heter José och jag öppnade det. Då är det ett jobberbjudande som beridare/tävlingsgroom på ett stuteri i Spanien. Jag sökte jobb där november 2010 och skulle åka ner och provjobba i december var det tänkt men jag tackade nej av andra andledningar och började jobba som hästskötare åt Carina Brink nere i Hässleholm istället. Men nu söker de snart en ny beridare/tävlingsgroom och han hade väl antagligen sparat min adress. Så om jag var intresserad skulle jag höra av mig för att få mer detaljerad information.
På den här länken kan ni se hur det ser ut och var det ligger. Det är verkligen jättefint...http://www.vdcstud.com/sw/hem.zhtm
VAD SKA JAG GÖRA????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0