I love my mornings...

Idag är det tisdag vilket betyder att jag varit här i en vecka nu. Tiden går fort kan man säga så det gäller att ha kul på vägen :) Just nu sitter jag och avnjuter denna underbara frukost. Jag älskar verkligen min start på dagen! Först upp och äta en banan och hålla C sällskap sen på med löparkläderna och ut och springa en runda. Efter det komma tillbaka och köra lite styrka och sedan duscha. Efter duschen väntar denna goda frukost med grekisk yoghurt, russin och hasselnötter och självklart en stor kopp te :) Det kan inte bli bättre!
Det är lite mulet idag också så jag ska stanna hemma till typ tre tänkte jag och plugga mera grekiska. Sen tänkte jag ta mig ner till hamnen och se om det är nå folk som handlar hos oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0