Fixarlördag!

Imorse åkte Michelle och Mario som sagt till Albanien så nu ser jag inte de på en vecka. Därför tänkte jag passa på att fixa lite här hemma idag. Jag började förstås dagen med en löparrund och lite styrkepass. Sen blev det dusch och frukost! Jag startade även en tvättmaskin så jag får lite ordning på rent och smutsigt!
Sen har jag pratat med min familj. De är på Gotland just nu och firar påsk och det snöar. Själv sitter man på balkongen i bikini och bokstavligen steker i solen! Det är riktigt, riktigt varmt idag. Så jag kan säga att jag inte klagar det minsta just nu på mitt liv! :)
Har precis hängt upp tvätten och ska strax gå och packa upp mina kläder. Jag har inte ordning direkt. Det har inte funnits tid till att packa upp än så det är en enda stor röra inne på gymmet.... Men det ska åtgärdas idag! Jag har ju trots allt en väldigt stor garderob för mig själv :P
Jag har även lite glada nyheter efter att att jag pratat med mina föräldrar! Förhoppningsvis kommer de ner och hälsar på mig i mitten av maj!!! Tjoho! :) Det vore väldigt roligt om det blir så :) Så nu ska jag kola runt lite på boende till de oxå :)
Nej nu är det dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0