En nypa frisk luft...

Har precis kommit in efter en 30 minuters rask promenad. Kände att jag behövde lite firsk luft efter allt pluggande. Jag fick inte bara frisk luft utan jag fick även lite regn på mig. Just nu är det bra trist väder faktiskt... Som tur var hade jag paraplyet med mig men ibland blåste det till så mycket så jag var tvungen att ta ner det. Hur som helst så fick jag komma ut en sväng och det var det viktigaste!
Till lunch åt jag tomater och lite fetaost. Jag älskar verkligen dessa tomater! De är sjukt stora och otroligt goda, det är de godaste jag ätit! Blir till att slänga kläderna och fylla resväskan med tomater istället när man ska åka hem haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0