30 grader varmt!

Igår var jag lite smådeppig så jag orkade inte skriva någonting... Men idag har det varit en bra dag! Det började med att jag och Michelle sprang en runda och åt frukost. Sen gjorde vi en tonfisksallad och tog med ner till stranden. Sen har vi badat, solat och spelat fotboll på stranden hela dagen! Vi har haft 30 grader varmt :D Så nu har jag precis druckit te för jag har bränt mig lite grann och har solfrossa.... Det spelar ingen roll hur mycket man smörjer sig man lyckas alltid bli bränd någonstans. Idag har jag lyckats bli bränd på halsen... Där tänkte jag inte på att smörja mig!
Kvällen har tillbringats med god middag och film med Michelle. Vi gjorde ungsrostade grönsaker med grillad korv och fetaostcreme. Det var jättegott! :)
Nu ska jag krypa ner i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0