2 veckor senare och paniken börjar komma...

Nu är det 2 veckor som jag har varit här nere och jag trivs bra. Men paniken över att gå upp i vikt börjar sakta men säkert komma lite för hastigt. Jag har väldigt svårt att anpassa mig till de konstiga mattiderna och att man ibland inte äter mer än 2 gånger per dag. Just nu har jag precis ätit frukost och jag känner mig som en spärrballong. Och det gör jag iof hela tiden, jag känner mig inte alls så tränad som när jag kom hit för 2 veckor sedan. Nu sprang jag inte igår och inte idag heller men imorn ska jag och Michelle komma igång igen på mornarna. Men det känns som att hur mycket man än springer på morgonen och äter en bra frukost så blir det pannkaka av resten av dagen. För då sitter man still i butiken och om man äter något så är det bara massa olja på hela skiten. Usch de kommer bli tuffa månader men mycket roliga oxå... Men hur som helst så lär det bli svårt att hålla sig i samma bra form som i Sverige. Detta är inget hälsosamt land inte!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu får du ta och slappna av! Ta det lugnt . Du är världens finaste. Pussar o kramar din mamma.

2012-04-16 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0